POGOJI POSLOVANJA

Ti Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med ONLY PLANTS, Jera Tratar, s.p. (v nadaljevanju »ONLY PLANTS« ali »mi«, »nas« in podobne izpeljanke) in tabo. Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu www.onlyplants.si (v nadaljevanju »spletno mesto« ali »spletna trgovina«), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino kupoprodajne pogodbe med tabo in nami glede kupljenih artiklov. 

 

Zavezujejo te Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred oddajo naročila te bomo v postopku nakupa posebej opozorili na Pogoje poslovanja in te prosili, da potrdiš, da si z njimi seznanjen in da se z njimi strinjaš. 

 

 

  1. Podatki o ONLY PLANTS 

 

Firma:  ONLY PLANTS, trgovina na drobno v cvetličarni, Jera Tratar, s.p. 
Skrajšana firma:  ONLY PLANTS, Jera Tratar, s.p. 
Sedež:  Ljubljana 
Poslovni naslov:  Celovška cesta 181 C, 1000 Ljubljana 
Matična številka:  8952884000 
Davčna številka in ident. številka za DDV: 

SI23602481 

Smo zavezanec za plačilo DDV. 

Elektronski naslov:  Info@onlyplants.si 

 

S spletno trgovino upravlja ONLY PLANTS, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. 

 

2. Ponudba in cene artiklov na spletnem mestu 

 

Vsebina spletnega mesta ter ponudba artiklov na njem se zaradi narave poslovanja prek spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene artiklov. Slike artiklov so simbolične. Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru te bomo o tem tudi obvestili. 

 

Vse cene artiklov so v evrih (EUR). 

 

Cene določenih artiklov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena. 

 

Na spletnem mestu ti občasno omogočimo tudi razne akcijske ponudbe ter promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljaviš z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa (glej točko 3 spodaj). 

 

Artikli na spletnem mestu niso namenjeni otrokom in njihovi deli niso primerni za uživanje. 

 

Količino artiklov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupiš, lahko vsak čas omejimo. Artiklov ne smeš kupovati z namenom, da bi jih preprodajal naprej z namenom ustvarjanja dobička in je takšna preprodaja ali druga uporaba z namenom ustvarjanja dobička prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje artiklov ali drugih vsebin na spletni strani. 

 

3. Kakšen je postopek nakupa na spletnem mestu? 

 

          1) Izbira izdelkov in košarica: V spletni trgovini izberi izdelek in klikni na povezavo ”V košarico”. Sistem ti ob vsakem dodanem izdelku v košarico na desni strani prikaže njeno vsebino. Zavihek z vsebino košarice lahko zapreš in nakupuješ dalje, ali pa nadaljuješ na zaključek nakupa s klikom na povezavo »Nadaljuj na zaključek nakupa«. 

 

          2) Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor si se zmotil ali si premislil glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popraviš ali odstraniš tako, da klikneš na ikono košarice v zgornjem desnem kotu zaslona in si ogledaš vsebino košarice. Količino izdelkov popraviš z vpisom pravilne številke/količine in klikneš na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek odstraniš s preprostim klikom na križec ob izdelku. 

 

          3) Unovčitev kode za popust: če imaš veljavno kodo za popust, jo lahko unovčiš z vpisom le-te v polje »Koda kupona« in s potrditvijo s klikom na gumb »Unovči kupon«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oziroma naročila. 

 

          4) Darilno pakiranje: če želiš izdelek poslati kot darilo, to storiš s klikom na povezavo, ki ti je ponujena v zelenem razdelku z naslovom »Želite paket poslati kot darilo?«. Darilno pakiranje ti omogoča, da poslanemu izdelku dodaš osebno sporočilo, račun pa bo poslan samo na tvoj e-poštni naslov. 

 

          5) Na blagajno: Postopek nakupa nadaljuješ s klikom gumba »Nadaljuj na blagajno«. Za dokončanje naročila moraš izpolniti potrebna polja: 

  • Podatki plačnika: v obrazec je potrebno vpisati zahtevane podatke, ki  jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka: 
  • Če opravljaš nakup kot potrošnik: ime, priimek, naslov plačnika, kontaktno telefonsko številko in e-poštni naslov; 
  • Če opravljaš nakup kot podjetje: davčno številko podjetja, naziv podjetja, naslov plačnika, kontaktno telefonsko številko in e-poštni naslov. Za tovrstne nakupe ne veljajo pravice potrošnikov. 
  • Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova kupca, obkljukaj rubriko  »Dostavi na drug naslov?« in vnesi poseben naslov za dostavo. 
  • Če želiš svojemu naročilu dodati morebitne opombe, le te vpiši spodaj v razdelek »Opombe naročila«. 
  • V naslednjem koraku »Vaše naročilo« izberi način dostave ali izberi osebni prevzem 
  • V naslednjem koraku »Plačilo« izberi način plačila 
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjaš s Pogoji poslovanja, ki jih lahko prebereš s klikom na povezavi. 

 

          6) Pregled naročila: Pred oddajo naročila  bodo v koraku »Vaše naročilo« na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preveriš in po potrebi popraviš: seznam artiklov, ki si jih dodal v nakupovalno košarico, cene artiklov, strošek poštnine ter skupni znesek za plačilo. Morebitne napake glede želenih artiklov ali njihove količine lahko popraviš tako, da se s klikom na gumb »Nazaj v košarico« vrneš v nakupovalno košarico in tam urediš spremembe. Prav tako te bo sistem že sproti vidno opozoril, v kolikor bi pozabil izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisal neustrezno obliko podatka. 

 

           7) Zaključek naročila: Naročilo bo oddano, ko boš kliknil na gumb ”Potrdi nakup”. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto«. 

 

          8) Obvestila o naročilu: 

  • Sporočilo o prejemu naročila: Po oddaji naročila boš prejel obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto. 
  • Sporočilo o potrditvi naročila: Po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boš po elektronski pošti prejel sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema sporočila o potrditvi naročila, je kupoprodajna pogodba med tabo in nami sklenjena. 

 

Več podrobnosti o sklenitvi kupoprodajne pogodbe, o dostavi in drugih vidikih naročila ter tvojih pravicah, si lahko prebereš v drugih točkah teh pogojev poslovanja. 

 

4. Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba? 

 

Kupoprodajna pogodba je med tabo in nami sklenjena, ko na elektronski naslov, ki si ga navedel, prejmeš sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za tebe kot kupca. 

 

Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja. 

 

Sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na našem strežniku  

 

5. Plačilo in izdaja računa 

 

Na voljo imaš dva načina plačila: 

  • Plačilo po UPN (predračun); 
  • Plačilo s kreditno oziroma plačilno kartico; 

 

Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdiš nakup oziroma v 5 delovnih dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga tvoje plačilo za artikle ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 5 delovnih dneh v primeru plačila po predračunu) po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. O tem te bomo obvestili na elektronski naslov. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila. 

 

Račun za opravljen nakup ti bomo poslali na tvoj elektronski naslov. 

 

6. Obdelava naročila in darilno pakiranje 

 

Obdelava naročila in standardno pakiranje je brezplačno. 

 

Če se odločiš za darilno pakiranje, cena darilnega pakiranja znaša 3,00 EUR. 

 

7. Dostava in prevzem artiklov  

 

Dostava artiklov: Artikle odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za artikle. 

 

Naročila dostavljamo le na naslove v Sloveniji. V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo artikli dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave. 

 

Dostava:  

  • Za naročila v vrednosti nad 100,00 EUR je dostava brezplačna. Za preostala naročila je strošek dostave 4,90 EUR. 
  • Predvideni čas dostave po Sloveniji je običajno med 1 in 5 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku). 
  • V primeru, da vam dostavna služba ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želeli prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, vam lahko nastanejo dodatni stroški ob tovrstni vročitvi. 

Naročene artikle lahko prevzameš tudi osebno v našem prevzemnem mestu na naslovu Celovška cesta 181 C, 1000 Ljubljana vsak ponedeljek in četrtek med 9. in 16. uro in vsak torek, sredo in petek med 13. in 19. uro. Za prevzem potrebuješ številko naročila in potrdilo o plačilu.  

 

8. Naša pravica do odstopa od pogodbe v primeru neprevzema artiklov 

 

Zaradi narave naših artiklov, saj gre za žive rastline, je čas, ki preteče od dostave do prevzema naročila, ključen za ohranitev kvalitete artiklov. 

V primeru, da artiklov ne prevzameš ob dostavi oziroma poskušeni dostavi, in jih tudi ne prevzameš v 72 urah od dneva dostave iz prevzemne točke dostavljavca,, nam dostavna služba vrne artikle, sami pa si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe. O našem odstopu od pogodbe te bomo obvestili po e-pošti. V tem primeru ti bomo povrnili znesek opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila, če vračaš celotno naročilo), od katerega pa lahko odbijemo znesek v višini morebitne škode, ki bi nastala na artiklih zaradi njihovega neprevzema. 

 

9. Tvoja pravica, da odstopiš od pogodbe, če si potrošnik 

 

Če si potrošnik (tj. fizična oseba, ki si kupil artikel za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do pravic iz te točke. 

 

Imaš pravico, da nam v 14 dneh od dneva, ko prejmeš oziroma prevzameš artikel, sporočiš, da odstopaš od kupoprodajne pogodbe. Če si z enim naročilom naročil več artiklov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmeš oziroma prevzameš zadnjega od artiklov. Za odstop ne rabiš navesti nobenega razloga. Šteje se, da si podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlješ v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe. 

 

Odstop od pogodbe nam sporoči z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopaš od pogodbe, na e-naslov Info@onlyplants.si. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko uporabiš tudi obrazec, ki ti je na voljo tukaj, ki ga pošlješ na prej navedeni e-naslov. 

 

V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti artikel pošlji po pošti na naslednji naslov: ONLY PLANTS, Jera Tratar, s.p., Celovška cesta 181 C, 1000 Ljubljana, ali pa nam ga vrni osebno na naše prevzemno mesto na istem naslovu.  

 

Artikel nam moraš vrniti v enakem stanju, kot si ga prejel, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez tvoje krivde. Do trenutka odstopa od pogodbe artiklov ne smeš neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opraviš ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, in sicer v obsegu, kakor bi to lahko preveril ob nakupu v fizični trgovini. Če bi se vrednost artiklov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artiklov, odgovarjaš za takšno zmanjšanje vrednosti ti. 

 

Prodajano blago – rastline – je živ organizem, zato potrebuje posebno skrb in nego, ki se morata izvajati v skladu z navodili, ki so podana ob vsakem artiklu na naši spletni strani. Prav tako rastline ne smejo biti izpostavljene visokim nihanjem v življenjskem okolju (npr. temperaturnim) in je njihovo stanje v konkretnem okolju potrebno redno pregledovati ter je skrb zanje potrebno prilagajati življenjskemu okolju (npr. količino zalivanja po potrebi prilagoditi glede na stopnjo vlažnosti v zraku, ki vpliva na vlažnost zemlje). Rastline je treba tudi redno pregledovati glede prisotnosti škodljivcev in bolezni, ter v primeru pojava škodljivcev ali bolezni nemudoma pridobiti strokoven nasvet in izvesti primerne in varne ukrepe za njihovo zatiranje. Življenjska doba rastline je esencialno odvisna od upoštevanja navodil, zato opozarjamo, da za zmanjšanje vrednosti artiklov, ki je posledica nepravilnega negovanja izdelka, odgovarjaš ti. 

 

Prav tako mora biti pakiranje artikla ob vračilu primerno glede na naravo blaga. Ohranitev vrednosti artiklov z ustreznim načinom pakiranja ob vračilu je tvoja odgovornost. 

 

Edini strošek, ki te bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel nam moraš vrniti najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da si nam pravočasno vrnil artikel oziroma artikle, če ga pošlješ pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 

 

Vračilo opravljenih plačil, (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila, če vračaš celotno naročilo), bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pridržujemo si pravico, da zadržimo vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega artikla oziroma artiklov ali dokler nam ne predložiš dokazila, da si artikel oziroma artikle poslal nazaj. 

 

Če si kupil artikle, ki tvorijo komplet, lahko odstopiš od pogodbe le za celoten komplet. 

 

10. Stvarne napake v zvezi z blagom 

 

Če si potrošnik (tj. fizična oseba, ki si kupil artikel za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do varstva iz naslova stvarnih napak iz te točke. 

 

Kdaj je napaka stvarna? 

 

Napaka je stvarna, kadar: 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet 
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane 
  • se izročeni artikel ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Artikli – rastline – so živ organizem, ki potrebuje posebno skrb in nego, ki se morata izvajati v skladu z navodili, ki so podana ob vsakem artiklu na naši spletni strani. Prav tako rastline ne smejo biti izpostavljene visokim nihanjem v življenjskem okolju (npr. temperaturnim) in je njihovo stanje v konkretnem okolju potrebno redno pregledovati ter je skrb zanje potrebno prilagajati življenjskemu okolju (npr. količino zalivanja po potrebi prilagoditi glede na stopnjo vlažnosti v zraku, ki vpliva na vlažnost zemlje). Rastline je treba tudi redno pregledovati glede prisotnosti škodljivcev in bolezni, ter v primeru pojava škodljivcev ali bolezni nemudoma pridobiti strokoven nasvet in izvesti primerne in varne ukrepe za njihovo zatiranje.. Posledice nepravilne ali pomanjkljive nege in skrbi za rastline (kot so npr. sprememba barve listov in osušenost, gnitje ali odmiranje zaradi pojava škodljivcev), ki sta tvoja odgovornost, ne štejejo za stvarno napako. 

Kako se preverja ustreznost artikla? 

 

Ustreznost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

 

Kako uveljaviš stvarno napako? 

 

Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljaviš, če nas o napaki obvestiš v roku dveh mesecev od dneva, ko si napako odkril. V obvestilu o napaki moraš natančno opisati napako in nam omogočiti, da artikel pregledamo. 

 

Ne odgovarjamo za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar ti je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve in ni posledica neustrezne nege in skrbi za rastline.  

 

Če si nas pravilno obvestil o napaki, imaš pravico zahtevati, da: 

  • odpravimo napako na artiklu ali 
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali 
  • artikel z napako zamenjamo z novim brezhibnim ali 
  • vrnemo plačani znesek. 

Če obstoj napake na artiklu ne bo sporen, bomo tvoji zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj napake na artiklu sporen, pa ti bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu tvoje zahteve pisno odgovorili na tvojo zahtevo in pojasnili naše stališče. 

 

11. Varovanje osebnih podatkov 

 

Varovanje tvojih osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Vse o varovanju tvojih osebnih podatkov najdeš v naši Politiki zasebnosti. 

 

12. Omejitev in izključitev odgovornosti 

 

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posreduješ v okviru spletnega mesta, si odgovoren sam in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov. 

 

Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo. 

 

V zvezi s ponujenimi artikli in storitvami e-poslovanja ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen tebe. V razmerju do tebe smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi ti nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena. 

 

13. Uporaba prava 

 

Za te Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo in razmerja med tabo in nami se uporablja slovensko pravo. 

 

14. Pritožbe in reševanje sporov 

 

Pritožbeni postopek 

 

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb. 

 

V primeru kakršnihkoli težav nas prosim kontaktiraj po elektronski pošti na Info@onlyplants.si, preko katerega lahko oddaš svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko tvoje pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti. 

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

 

ONLY PLANTS ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

 

Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj. 

 

15. Pravice intelektualne lastnine 

 

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini Info@onlyplants.si, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ONLY PLANTS ali naših partnerjev. Brez izrecnega predhodnega pisnega našega soglasja, jih ne smeš na noben način razmnoževati, javno prikazovati ali kakor koli drugače uporabljati. 

 

16. Obvestilo o izdaji računa 

17. Želiš shraniti besedilo pogojev poslovanja? 

 

Pogoje poslovanja si lahko preneseš in shraniš tudi v PDF obliki: Pogoji poslovanja v PDF obliki. 

Obvesti me o novi zalogi Ko bo artikel ponovno na voljo vas takoj obvestimo na vaš e-mail.

Košarica

Vaša košarica je prazna.

Skupaj
€0.00
Vnovči
0